Choć co roku odnawiamy polisy OC i AC, jeździmy na przeglądy i wiemy, że te terminy gdzieś istnieją — bądźmy szczerzy: jak często i tak nas zaskakują? I wtedy w popłochu szukamy lepszych ofert... Właśnie dlatego, Telematics Technologies - dostawca nawigacji NaviExpert, konsekwentnie rozbudowuje swoje centrum zarządzania motoryzacyjnym światem w aplikacji. Od teraz NaviExpert nie tylko przypomi o kończącej się polisie, ale także pozwoli szybko i wygodnie zapoznać się z ofertami polis komunikacyjnych z Kiosku Polis.
OC, AC, Assistance i podróżne – bez wychodzenia z aplikacji

- Zakładka "Ubezpieczenia" w NaviExpert to nowość i kolejny krok w realizacji naszej wizji upraszczania codziennych obowiązków kierowców. Choć działa niezależnie od sekcji "Mój pojazd", obie funkcje naturalnie się uzupełniają, pomagając użytkownikom ogarnąć cykliczne obowiązki związane z posiadaniem auta - tłumaczy Przybylska.
W sekcji Mój pojazd zapiszemy ważne daty - jak koniec polisy czy termin badania technicznego - oraz zdecydujemy, kiedy i w jakiej formie NaviExpert ma nam o nich przypomnieć. A gdy przychodzi moment działania związanego z polisą, z pomocą przychodzi zakładka Ubezpieczenia, umożliwiająca szybkie porównanie ofert ubezpieczeniowych dostępnych na rynku - bez wychodzenia z aplikacji.
Nowa sekcja obejmuje nie tylko obowiązkowe OC, ale także AC, Assistance oraz ubezpieczenia turystyczne. Kierowcy znajdą tam wszystko, czego potrzebują, aby zadbać o bezpieczeństwo swoje i swojego samochodu. Ale po kolei:
- Obliczą składkę OC/AC i wybiorą najkorzystniejszą ofertę spośród sprawdzonych ubezpieczycieli.
- Dodadzą Assistance – wsparcie, które może okazać się bezcenne w razie awarii, wypadku lub nagłej sytuacji na drodze. Holowanie, pomoc techniczna, samochód zastępczy - wszystko to zawsze pod ręką.
- Zabezpieczą swoje podróże polisą turystyczną – idealną na weekendowy wypad, city break za granicą czy dłuższe wojaże. Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu zyskają ochronę zdrowotną, bagażu i zapewnią sobie, i bliskim większy komfort podczas wyjazdu.
Wszystko w jednym miejscu, szybko i wygodnie – bez zbędnych formalności, bez wychodzenia z aplikacji.
Dzięki nowej zakładce możemy porównać oferty i dokonać zakupu ubezpieczenia dokładnie wtedy, gdy go potrzebujemy – w trasie, przed podróżą lub przy planowaniu wyjazdu. Aby dostawać najlepsze oferty szyte na miarę naszych potrzeb, wystarczy wyrazić zgodę na komunikację od Kiosku Polis (jednego z naszych partnerów ubezpieczeniowych).
Kiosk Polis w NaviExpert
Funkcja Ubezpieczenia działa w oparciu o współpracę z Kioskiem Polis. To platforma, która specjalizuje się w dostarczaniu porównywalnych ofert ubezpieczycieli, dzięki czemu widzimy tylko te propozycje, które są aktualne, przejrzyste i dopasowane do naszego pojazdu.
Co ważne - oferty, które udostępnia dostawca nie bazują na stylu jazdy użytkowników - nawet jeśli korzystają oni z tej opcji w NaviExpercie.
Wyrażając zgodę na komunikację od Kiosku Polis, otrzymujemy spersonalizowane oferty oraz informacje, które pomogą nam łatwiej podjąć decyzje dotyczące przyszłości naszego auta. Jak deklaruje dostawca - to nie jest spam - to przemyślane podpowiedzi oparte na naszych danych i potrzebach. A wszystko po to, abyśmy mogli kupić polisę w najlepszym czasie i najlepszej cenie.
Jacy ubezpieczyciele udostępniają swoje oferty w Kiosku Polis? Dobrze znany już użytkownikom nawigacji ze wspólnych akcji - LINK4, a także: Beesafe, Benefia Vienna Insurance Group, Generali, LINK4, EUROINS Insurance Group, ERGO Hestia, Proama, PZU, TUZ Ubezpieczenia, UNIQA.
Podsumowanie
NaviExpert pomaga dbać o święty spokój za kółkiem - zarówno na co dzień (omijając korki i uwzględniając trwające remonty), jak i długofalowo (planując dalszą podróż czy przedłużenie polisy). Dzięki zakładce Ubezpieczenia, w dowolnym momencie użytkownicy mogą przeglądać w aplikacji oferty OC/AC, dodać Assistance lub zabezpieczyć rodzinne wakacje. A jeśli korzystają z sekcji Mój pojazd, aplikacja przypomni im również o zbliżających się terminach, takich jak przegląd czy koniec polisy.


